|
|
|||
|
|||
![]() BETA 2 FEATURES: - MMU for direct access to memory. - SNES tiles with PVR hardware textures. - Enhanced CPU assembler. - Fix SDD1 and SA1 cores (secure binary). - Speed increased. - More accurate. - New menu options: Savestate, Save SRAM and Raster. - SD-Card and VMU support. - Hardware scaled screen resolution. - Assembler CPUs cores enabled. - Operative Menu: Throttle/Frameskip/Transpanrecy/Sound - Fixed controls, 4 players supported. - Under PAL dreamcasts ask 60-50Hz selection. + 815 Games (.ZIP) with Cheats. DESCRIPTION Emulator: Super NES & 815 Games + Cheats Language: Multilingual Image: CDI (v3.5) SelfBoot: Yes Compression: 733 MG Approx. (4 Files) Uncompressed: 735 MG Approx. Download: MultiUpload Server |
|
|
|||
|
|||
|
Darkiller's Snes4all B2 + SD Card Support
|
|
|
|||
|
|||
|
Hola, alguien a bajado esto y a logrado quemarlo en un cd? la verdad me interesa bastante probar este emulador junto con el Mame4all B2 de Ripfire, pero al descomprimir los archivos uno queda sin extensión y el otro queda con una extensión .wim según la descripción del emulador están en formato .cdi pero ni discjuggler ni el alcohol 120% me lo reconoce como archivo de imagen valido.
Saludos Edito: al parecer hay que descomprimirlo 7 veces con el 7Zip. Cita:
Última edición por Isamito fecha: 01-feb-2012 a las 19:54. |
|
|
||||
|
||||
|
Cita:
|
|
|